Google+

Het is mij een raadsel

                                                       
Rondom Jaujac, ligt het Massif du Tanargue. 
Dit gebergte kenmerkt zich door diepe kloven en steile bergkammen. 
Tijdens één van de vele wandelingen die ik gemaakt heb door dit ruige berglandschap kwam ik ergens ter hoogte van de boomgrens dit autowrak tegen.
Te zien valt dat corrosie zich meester heeft gemaakt over het wrak. 
Het moet er toch al even liggen. 
Wanneer ik kijk naar het model auto is het er toch echt één uit vervlogen tijden 
(een hele oude 2cv misschien..?).
Opmerkelijk vind ik ook de plek waar het wrak ligt. 
Niets wijst er op dat hier ooit een weg heeft gelopen, en door het ontbreken van een ravijn op deze plek, is een accident waarbij een auto een ravijn in is gereden dan ook niet mogelijk. 
Het houdt mij erg bezig hoe dit wrak hier terecht is gekomen op deze steile plek tussen de bomen. 
Met dit in gedachte draait mijn fantasie op vol vermogen. 
Ik zal het wel nooit te weten komen wat zich hier heeft afgespeeld...